«ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ» Ապահովագրական ՓԲԸ-ն փնտրում է Սպասարկման սրահի մոտիվացված և ակտիվ մասնագետ: Եթե դուք համապատասխանում եք նշված պահանջներին, ապա մենք սպասում ենք Ձեզ:
Աշխատանքային պարտականություններ՝
- Ընկերություն դիմող հաճախորդների սպասարկում։
- Ընկերության ընթացիկ և նոր պրոդուկտների ներկայացում, կնքում, վճարման հանձնարարականների մուտքագրում համակարգ։
- Կոորդինացիոն կենտրոնից ստացված զանգերի միջոցով պայմանագրերի կնքում, դադարեցում, անվավեր ճանաչում։
- Վկայագրերի լրացումների, դադարեցումների ստուգում և հաստատում համակարգում։
- Հաճախորդներից ստացվող դիմումների ընդունում և ձևակերպում։
Անհրաժեշտ հմտություններ՝
- Բարձրագույն կրթություն,
- Սպասարկման ոլորտում առնվազն 2 տարվա աշխատանքային փորձ,
- Գրագետ հայերեն խոսք, օտար լեզուների իմացություն,
- Հաղորդակցման հմտություններ և՛ գործընկերների, և՛ թիմի հետ վստահելի հարաբերություններ կառուցելու համար,
- Գերազանց վերլուծական ունակություններ,
- Հաճախորդների կարիքների ճիշտ բացահայտման և լուծումներ առաջարկելու ունակություն,
- Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office)։
Անհրաժեշտ փաստաթղթեր և դիմելու կարգը՝
Բոլոր հետաքրքրված թեկնածուները կարող են անցնել հղումով, լրացնել հայտադիմումը և կցել հայերեն ինքնակենսագրականը (CV)։
«ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ» Ապահովագրական ՓԲԸ-ն փնտրում է Ներքին աուդիտի ղեկավար։
Աշխատանքային պարտականություններ․
- Ներքին աուդիտի տարեկան աշխատանքային ծրագրերի կազմում և Ընկերության Խորհրդի հաստատմանը ներկայացում, դրանց կատարման նկատմամբ հսկողության իրականացում,
- Հաշվետվությունների կազմում և ներկայացում Խորհրդին, Օրենքով սահմանված դեպքում նաև ՀՀ Կենտրոնական բանկին, Ընկերության ղեկավարությանը,
- Ֆինանսական տեղեկատվության արժանահավատության և ամբողջականության գնահատում,
- Ընկերության ընթացիկ գործունեության և ռիսկերի արդյունավետ կառավարման նկատմամբ հսկողություն,
- Ինչպես տարեկան ծրագրով նախատեսված, այնպես էլ արտածրագրային ստուգումների և դիտարկումների իրականացում,
- Ընկերության գործառնությունների արդյունավետության ուղղությամբ առաջարկների ներկայացում,
- Խորհրդին ներքին հսկողության համակարգի, ինչպես նաև գործող օրենդրության, Կենտրոնական բանկի իրավական ակտերի և ներքին ակտերի պահանջներին Ընկերության գործունեության համապատասխանության վերաբերյալ օբյեկտիվ տեղեկատվության, վերլուծությունների և առաջարկությունների տրամադրում,
- Ներքին աուդիտի ստորաբաժանման ընթացիկ աշխատանքների կազմակերպում, ղեկավարում,
- Ներքին աուդիտի խնդիրների և գործառույթների կատարման նկատմամբ հսկողություն,
- Օրենքով, այլ իրավական ակտերով, Ընկերության կանոնադրությամբ, ինչպես նաև Ընկերության ներքին իրավական ակտերով սահմանված այլ պարտականություններ։
Անհրաժեշտ կրթություն, իրազեկում, որակավորում և մասնագիտական փորձ.
- Բարձրագույն տնտեսագիտական կրթություն,
- Ապահովագրական գործունեությունը կարգավորող օրենսդրություն և նորմատիվային դաշտ,
- Աուդիտորական (ներքին և արտաքին) և հաշվապահական ստանդարտներ,
- Աուդիտորի էթիկայի կանոններ,
- Ապահովագրական գործ,
- Ֆինանսական վերլուծություն և ռիսկերի կառավարում,
- Սի-Էֆ-Էյ (CFA) որակավորման 2 մակարդակ կամ Էյ-Սի-Սի-Էյ (ACCA) որակավորման Ֆ1-Ֆ9 մակարդակներ կամ Էֆ-Առ-Էմ (FRM) որակավորում կամ Սի-Այ-Այ (CII) որակավորում կամ Կենտրոնական բանկից ստացված որակավորման վկայական,
- Ֆինանսական ոլորտում առնվազն 3 տարվա մասնագիտական աշխատանքային փորձ,
- Այլ ոլորտում 5 տարվա մասնագիտական աշխատանքային փորձ,
- Առնվազն 1 տարվա ղեկավարի աշխատանքային փորձ։
Անհրաժեշտ հմտություններ.
- Պարտաճանաչություն,
- Նախաձեռնողականություն և վճռականություն,
- Վերլուծելու ունակություն,
- Թիմում աշխատելու հմտություն,
- Հաղորդակցվելու կարողություն,
- Լեզուների իմացություն (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն),
- Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office, հաշվապահական հաշվառման ծրագրերի իմացությունը կդիտվի որպես առավելություն)։
Անհրաժեշտ փաստաթղթեր և դիմելու կարգը՝
Բոլոր հետաքրքրված թեկնածուները կարող են անցնել հղումով, լրացնել հայտադիմումը և կցել հայերեն ինքնակենսագրականը (CV)։
«ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ» Ապահովագրական ՓԲԸ-ն փնտրում է Կոորդինացիոն կենտրոնի գիշերային օպերատոր։
Աշխատանքային ժամեր՝ 18։00-09։00
Աշխատանքային պարտականություններ՝
- Պատասխանել հաճախորդների մուտքային զանգերին և անհրաժեշտության դեպքում կատարել ելքային զանգեր,
- Ընդունել և գրանցել հայտեր, ապա հայտը փոխանցել համապատասխան ստորաբաժանման աշխատակիցներին,
- Բացահայտել հաճախորդի պահանջմունքները, պատշաճ և գրագետ կերպով տրամադրել համապատասխան խորհրդատվություն, կամ փոխանցել համապատասխան բաժին,
- Հաճախորդներին տրամադրել Ընկերության ծառայությունների մասին ամբողջական տեղեկություն,
- Կատարել այլ առաջադրանքներ ըստ անհրաժեշտության։
Անհրաժեշտ հմտություններ՝
- բարձրագույն կրթություն
- 1+ տարվա աշխատանքային փորձ որպես օպերատոր
- հաճախորդների կարիքների ճիշտ բացահայտման և լուծումներ առաջարկելու, կիրթ և գրագետ բանակցություններ վարելու գերազանց հմտություններ
- մտքերը գրագետ և հստակ արտահայտելու կարողություն
- բարդ իրավիճակներում արագ և ինքնուրույն կողմնորոշվելու ունակություն
- լեզուների իմացություն (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն)
- համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office)
Անհրաժեշտ փաստաթղթեր և դիմելու կարգը՝
Բոլոր հետաքրքրված թեկնածուները կարող են անցնել հղումով, լրացնել հայտադիմումը և կցել հայերեն ինքնակենսագրականը (CV)։