Թափուր աշխատատեղեր

Թափուր աշխատատեղեր

«ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ» Ապահովագրական ՓԲԸ-ն փնտրում է ակտիվ վաճառքով հետաքրքրված մասնագետների, ովքեր պատասխանատու կլինեն ընկերության պրոդուկտները ներկայացնելու և ներգրավելու նոր հաճախորդների:

Աշխատանքային պարտականություններ՝
  • Ստեղծել կոնտակտ առկա և նոր հաճախորդների հետ, ներկայացնել տարբեր առաջարկներ,
  • Ներգրավել նոր հաճախորդներ, անցկացնել տարբեր հանդիպումներ վաճառք իրականցնելու համար և վարել պայմանագրերի կնքման գործընթացը,
  • Կառուցել հաճախորդների հետ ամուր հարաբերություններ՝ բացահայտել և ճիշտ գնահատել հաճախորդների կարիքները,
  • Վարել տվյալների բազա, շարունակական կապի մեջ լինել գործընկերների հետ և էլ ավելի բարելավվել հարաբերություները նրանց հետ,
  • Համագործակցել թիմի այլ անդամների հետ՝ ինչպիսիք են՝ մարքեթինգի թիմը, պրոդուկտների զարգացման թիմը, հասկանալու համար ընկերության մատուցած ծառայությունների արձագանքը:
Անհրաժեշտ հմտություններ՝ 
  • Բակալավրի կրթություն բիզնեսի, մարքեթինգի կամ հարակից այլ բնագավառներում,
  • 1+ տարվա փորձառություն, որպես վաճառքի մասնագետ,
  • Հաղորդակցման հմտություններ և՛ գործընկերների, և՛ թիմի հետ վստահելի հարաբերություններ կառուցելու համար,
  • Գերազանց վերլուծական ունակություններ,
  • Հաճախորդների սպասարկման գերազանց ունակություներ, հաճախորդների կարիքների ճիշտ բացահայտման և լուծումներ առաջարկելու համար,
  • Լեզուների իմացություն (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն),
  • Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office)։
Բոլոր հետաքրքրված թեկնածուները կարող են անցնել հղումով, լրացնել հայտադիմումը և կցել հայերեն ինքնակենսագրականը (CV)։

Լրացնել հայտադիմումը

 

«ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ» Ապահովագրական ՓԲԸ-ն փնտրում է Հաշվապահական հաշվառման բաժնի մասնագետ

Աշխատանքի ժամկետը՝ Մշտական

Աշխատանքի տեսակը՝ Լրիվ դրույք

Աշխատանքային պարտականություններ

  • e-invoicing ծրագրով հաշիվների դուրս գրում և Ընկերությանն ուղղված հաշիվների ընդունում/հաստատում,
  • Բանկային մուտքերի և ելքերի ձևակերպում, on-line banking համակարգի աշխատանքների կոորդինացում,
  • Գործընկերներին և մատակարարներին բանկային փոխանցումների իրականացում,
  • Բանկային հաշիվների օրական մնացորդների վերաբերյալ տեղեկատվության պատրաստում և ներկայացում,
  • ՀՀ կենտրոնական բանկ ներկայացվող հաշվետվությունների պատրաստմանը մասնակցություն,
  • Անմիջական ղեկավարի կողմից տրված այլ հանձնարարականների կատարում:

Անհրաժեշտ կրթություն, իրազեկում, որակավորում և մասնագիտական փորձ.

  • Բարձրագույն կրթություն հաշվապահության կամ ֆինանսական ոլորտում,
  • e-invoicing ծրագրի իմացություն,
  • Հաշվապահական ստանդարտների իմացություն, 
  • Ապահովագրական գործի իմացությունը կդիտվի որպես առավելություն,
  • Ցանկալի է ֆինանսական ոլորտում առնվազն 1 տարվա մասնագիտական աշխատանքային փորձ։

Անհրաժեշտ հմտություններ.

  • Նախաձեռնողականություն և պարտաճանաչություն,
  • Վերլուծելու ունակություն,
  • Հաղորդակցվելու կարողություն, 
  • Թիմում աշխատելու հմտություն,
  • Լեզուների իմացություն (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն),
  • Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office)։

Անհրաժեշտ փաստաթղթեր և դիմելու կարգը՝

  • Ներկայացված պահանջներին համապատասխանող թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրականը hr@regoinsurance.am էլեկտրոնային հասցեին,
  • Հաղորդագրության «թեմա» (subject) դաշտում պարտադիր նշել պաշտոնը, որի համար դիմում եք /Հաշվապահական հաշվառման բաժնի մասնագետ/:


Թարմացված է` 09.01.24 11:41