Թափուր աշխատատեղեր

Թափուր աշխատատեղեր

«ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ» Ապահովագրական ՓԲԸ-ն փնտրում է Հաշվապահական հաշվառման բաժնի մասնագետ:  

Աշխատանքային պարտականություններ՝

  • Դուրս գրել e-invoicing ծրագրով հաշիվներ։
  • Ընդունել և հաստատել Ընկերությանն ուղղված հաշիվները։
  • Ձևակերպել բանկային մուտքերը և ելքերը, կոորդինացնել on-line banking համակարգի աշխատանքները։
  • Իրականացնել բանկային փոխանցումներ գործընկերներին և մատակարարներին։
  • Պատրաստել և ներկայացնել բանկային հաշիվների օրական մնացորդների վերաբերյալ տեղեկատվությունը։
  • Պատրաստել ՀՀ կենտրոնական բանկ ներկայացվող հաշվետվություններ։
  • Կատարել անմիջական ղեկավարի կողմից տրված այլ հանձնարարականներ:

Անհրաժեշտ կրթություն, իրազեկում, որակավորում և մասնագիտական փորձ.

  • Բարձրագույն կրթություն հաշվապահության կամ ֆինանսական ոլորտում,
  • e-invoicing ծրագրի իմացություն,
  • Հաշվապահական ստանդարտների իմացություն, 
  • Ապահովագրական գործի իմացությունը կդիտվի որպես առավելություն,
  • Ցանկալի է ֆինանսական ոլորտում առնվազն 1 տարվա մասնագիտական աշխատանքային փորձ։

Անհրաժեշտ հմտություններ.

  • Նախաձեռնողականություն և պարտաճանաչություն,
  • Վերլուծելու ունակություն,
  • Հաղորդակցվելու կարողություն, 
  • Թիմում աշխատելու հմտություն,
  • Լեզուների իմացություն (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն),
  • Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office)։

Բոլոր հետաքրքրված թեկնածուները կարող են անցնել հղումով, լրացնել հայտադիմումը և կցել հայերեն ինքնակենսագրականը (CV)։ 

Լրացնել հայտադիմումը


«ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ» Ապահովագրական ՓԲԸ-ն փնտրում է Կոորդինացիոն կենտրոնի գիշերային օպերատոր։

Աշխատանքային ժամեր՝ 18։00-09։00

Աշխատանքային պարտականություններ՝

  • Պատասխանել հաճախորդների մուտքային զանգերին և անհրաժեշտության դեպքում կատարել ելքային զանգեր,
  • Ընդունել և գրանցել հայտեր, ապա հայտը փոխանցել համապատասխան ստորաբաժանման աշխատակիցներին,
  • Բացահայտել հաճախորդի պահանջմունքները, պատշաճ և գրագետ կերպով տրամադրել համապատասխան խորհրդատվություն, կամ փոխանցել համապատասխան բաժին,
  • Հաճախորդներին տրամադրել Ընկերության ծառայությունների մասին ամբողջական տեղեկություն,
  • Կատարել այլ առաջադրանքներ ըստ անհրաժեշտության։

Անհրաժեշտ հմտություններ՝ 

  • բարձրագույն կրթություն
  • 1+ տարվա աշխատանքային փորձ որպես օպերատոր
  • հաճախորդների կարիքների ճիշտ բացահայտման և լուծումներ առաջարկելու, կիրթ և գրագետ բանակցություններ վարելու գերազանց հմտություններ
  • մտքերը գրագետ և հստակ արտահայտելու կարողություն
  • բարդ իրավիճակներում արագ և ինքնուրույն կողմնորոշվելու ունակություն
  • լեզուների իմացություն (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն)
  • համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office)

Անհրաժեշտ փաստաթղթեր և դիմելու կարգը՝

Բոլոր հետաքրքրված թեկնածուները կարող են անցնել հղումով, լրացնել հայտադիմումը և կցել հայերեն ինքնակենսագրականը (CV)։

Լրացնել հայտադիմումը




Թարմացված է` 06.02.25 16:50