Թափուր աշխատատեղեր

Թափուր աշխատատեղեր

«ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ» Ապահովագրական ՓԲԸ-ն փնտրում է Սպասարկման սրահի մոտիվացված և ակտիվ մասնագետ: Եթե դուք համապատասխանում եք նշված պահանջներին, ապա մենք սպասում ենք Ձեզ:

Աշխատանքային պարտականություններ՝

  • Ընկերություն դիմող հաճախորդների սպասարկում։
  • Ընկերության ընթացիկ և նոր պրոդուկտների ներկայացում, կնքում, վճարման հանձնարարականների մուտքագրում համակարգ։
  • Կոորդինացիոն կենտրոնից ստացված զանգերի միջոցով պայմանագրերի կնքում, դադարեցում, անվավեր ճանաչում։
  • Վկայագրերի լրացումների, դադարեցումների ստուգում և հաստատում համակարգում։
  • Հաճախորդներից ստացվող դիմումների ընդունում և ձևակերպում։

Անհրաժեշտ հմտություններ՝ 

  • Բարձրագույն կրթություն,
  • Սպասարկման ոլորտում առնվազն 2 տարվա աշխատանքային փորձ,
  • Գրագետ հայերեն խոսք, օտար լեզուների իմացություն,
  • Հաղորդակցման հմտություններ և՛ գործընկերների, և՛ թիմի հետ վստահելի հարաբերություններ կառուցելու համար,
  • Գերազանց վերլուծական ունակություններ,
  • Հաճախորդների կարիքների ճիշտ բացահայտման և լուծումներ առաջարկելու ունակություն,
  • Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office)։

Անհրաժեշտ փաստաթղթեր և դիմելու կարգը՝

Բոլոր հետաքրքրված թեկնածուները կարող են անցնել հղումով, լրացնել հայտադիմումը և կցել հայերեն ինքնակենսագրականը (CV)։

Լրացնել հայտադիմումը


«ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ» Ապահովագրական ՓԲԸ-ն փնտրում է Ներքին աուդիտի ղեկավար։ 

Աշխատանքային պարտականություններ

  • Ներքին աուդիտի տարեկան աշխատանքային ծրագրերի կազմում և Ընկերության Խորհրդի հաստատմանը ներկայացում, դրանց կատարման նկատմամբ հսկողության իրականացում,
  • Հաշվետվությունների կազմում և ներկայացում Խորհրդին, Օրենքով սահմանված դեպքում նաև ՀՀ Կենտրոնական բանկին, Ընկերության ղեկավարությանը,
  • Ֆինանսական տեղեկատվության արժանահավատության և ամբողջականության գնահատում,
  • Ընկերության ընթացիկ գործունեության և ռիսկերի արդյունավետ կառավարման նկատմամբ հսկողություն,
  • Ինչպես տարեկան ծրագրով նախատեսված, այնպես էլ արտածրագրային ստուգումների և դիտարկումների իրականացում,
  • Ընկերության գործառնությունների արդյունավետության ուղղությամբ առաջարկների ներկայացում,
  • Խորհրդին ներքին հսկողության համակարգի, ինչպես նաև գործող օրենդրության, Կենտրոնական բանկի իրավական ակտերի և ներքին ակտերի պահանջներին Ընկերության գործունեության համապատասխանության վերաբերյալ օբյեկտիվ տեղեկատվության, վերլուծությունների և առաջարկությունների տրամադրում,
  • Ներքին աուդիտի ստորաբաժանման ընթացիկ աշխատանքների կազմակերպում, ղեկավարում, 
  • Ներքին աուդիտի խնդիրների և գործառույթների կատարման նկատմամբ հսկողություն,
  • Օրենքով, այլ իրավական ակտերով, Ընկերության կանոնադրությամբ, ինչպես նաև Ընկերության ներքին իրավական ակտերով սահմանված այլ պարտականություններ։

Անհրաժեշտ կրթություն, իրազեկում, որակավորում և մասնագիտական փորձ.

  • Բարձրագույն տնտեսագիտական կրթություն,
  • Ապահովագրական գործունեությունը կարգավորող օրենսդրություն և նորմատիվային դաշտ,
  • Աուդիտորական (ներքին և արտաքին) և հաշվապահական ստանդարտներ, 
  • Աուդիտորի էթիկայի կանոններ,
  • Ապահովագրական գործ,
  • Ֆինանսական վերլուծություն և ռիսկերի կառավարում,
  • Սի-Էֆ-Էյ (CFA) որակավորման 2 մակարդակ կամ Էյ-Սի-Սի-Էյ (ACCA) որակավորման Ֆ1-Ֆ9 մակարդակներ կամ Էֆ-Առ-Էմ (FRM) որակավորում կամ Սի-Այ-Այ (CII) որակավորում կամ Կենտրոնական բանկից ստացված որակավորման վկայական,
  • Ֆինանսական ոլորտում առնվազն 3 տարվա մասնագիտական աշխատանքային փորձ,
  • Այլ ոլորտում 5 տարվա մասնագիտական աշխատանքային փորձ,
  • Առնվազն 1 տարվա ղեկավարի աշխատանքային փորձ։

Անհրաժեշտ հմտություններ.

  • Պարտաճանաչություն,
  • Նախաձեռնողականություն և վճռականություն,
  • Վերլուծելու ունակություն,
  • Թիմում աշխատելու հմտություն,
  • Հաղորդակցվելու կարողություն, 
  • Լեզուների իմացություն (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն),
  • Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office, հաշվապահական հաշվառման ծրագրերի իմացությունը կդիտվի որպես առավելություն)։

Անհրաժեշտ փաստաթղթեր և դիմելու կարգը՝

Բոլոր հետաքրքրված թեկնածուները կարող են անցնել հղումով, լրացնել հայտադիմումը և կցել հայերեն ինքնակենսագրականը (CV)։

Լրացնել հայտադիմումը


«ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ» Ապահովագրական ՓԲԸ-ն փնտրում է Կոորդինացիոն կենտրոնի գիշերային օպերատոր։

Աշխատանքային ժամեր՝ 18։00-09։00

Աշխատանքային պարտականություններ՝

  • Պատասխանել հաճախորդների մուտքային զանգերին և անհրաժեշտության դեպքում կատարել ելքային զանգեր,
  • Ընդունել և գրանցել հայտեր, ապա հայտը փոխանցել համապատասխան ստորաբաժանման աշխատակիցներին,
  • Բացահայտել հաճախորդի պահանջմունքները, պատշաճ և գրագետ կերպով տրամադրել համապատասխան խորհրդատվություն, կամ փոխանցել համապատասխան բաժին,
  • Հաճախորդներին տրամադրել Ընկերության ծառայությունների մասին ամբողջական տեղեկություն,
  • Կատարել այլ առաջադրանքներ ըստ անհրաժեշտության։

Անհրաժեշտ հմտություններ՝ 

  • բարձրագույն կրթություն
  • 1+ տարվա աշխատանքային փորձ որպես օպերատոր
  • հաճախորդների կարիքների ճիշտ բացահայտման և լուծումներ առաջարկելու, կիրթ և գրագետ բանակցություններ վարելու գերազանց հմտություններ
  • մտքերը գրագետ և հստակ արտահայտելու կարողություն
  • բարդ իրավիճակներում արագ և ինքնուրույն կողմնորոշվելու ունակություն
  • լեզուների իմացություն (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն)
  • համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office)

Անհրաժեշտ փաստաթղթեր և դիմելու կարգը՝

Բոլոր հետաքրքրված թեկնածուները կարող են անցնել հղումով, լրացնել հայտադիմումը և կցել հայերեն ինքնակենսագրականը (CV)։

Լրացնել հայտադիմումը




Թարմացված է` 28.11.24 16:57